09.35

Hejj ! Vaknade nyss :) . Igår sov jag till halv 12 och idag till halv 10 :O?
Va med Simon lite igår på dagen i sporthallen ;*
Fettmys (: <3 . Sen stack jag hem och sen frågade jag moapoa om hon ville ut och cykla. Jaja min och Moas galna idéer :D . Så vi cyklade runt lite i ´´ stora´´ lessebo. Inget kul så vi stack in till Moa och va små fatzoo (:
Sen va jag tvungen att cykla hem och det va seriöst piss kallt och sen när jag kom hem tvättade jag bort sminket och gick och la mig för jag va jävligt trött. Och idag ska jag och familjen in till Växjö och titta på hur många lingon finns det i världen på bio. Den verkar sjukt kul (: . Sen ska vi nog äta lite i växjö med . Får se ^^. Nu ska jag lyssna vidare på musik . Pussheeej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0