2 underbara månader ♥

Idag är det 2 månader med simon <3 , underbart. så himla glad att jag har träffat dig <3
Älskar att va med dig och jag älskar verkligen dig.  Jag ska aldrig , aldrig någonsin sluta älska dig babe ;*
Den kvällen för två månader sen är oförglömlig.
För varje slag mitt hjärta slår
Så hoppas jag att du förstår
Att varje slag det slår för dig
Tack för att du finns hos mig .
Jag älskar dig ♥

Och nu till dagen. :) !
Första lektionen matte prov , JAG KLARADE DEEEET ?!?!?!?. Jag gick fram till linda på sista lektionen bara :
När ska jag göra omprov ?
Hon bara : nä du fick godkänt !
jag trodde jag skulle göra trippelvolter wtf ? . första gången . <3<3<3
Dagen va väl annars inte något mer. Efter skolan stack jag till Simon , vi tittade på film , tittade på massa fina hästar och hade as kul. Imorgon ska också bli hur kul som helst !.
För jag ska till stan med världens bästa vän. Finare vän finns inte än Moa. Jag älskar dig också<3
Jag ska vakna imorgon , äta frukost, duscha, fixfix, vid 2 ska jag åka själv in med bussen till Växjö .
För Moa är redan där inne och kollar film med sin familj. Jag ska köpa en tröja till mamma som hon ville ha och sen ska vi äta på Koh Thai. AS GÖÖÖTT ! är det där (: . Sen KANSKE bio och sen hemmakväll och sen donken och sen åka hem . Antingen med Buss eller tåg. Vi ska nog ta bussen vid 10 nångång. Vi ska flumma runt som vanligt där . Och sen ska jag sova över hos Mysiga moa . ( haha ). På söndag kyrka. JAG VILL TA KONFIRMATIONEN NUUUU FFS ?!?!. ååh. Jag fick min julklapp igår av moa , hahaha . Det va en mkt fin kexchoklad och världens gulligaste ring (a). Nu ska jag nog titta vidare på datan och lyssna lite musik och dricka lite Te kanske (a).
JUSTEEE ! faaan med jag är ju inte här när kronprinsessan kör igenom Lessebo till Kosta. fan med ! -.-'
Vem bryr sig ? hallå ? . Hhahah så fail.
Moa vi måste nog hoppa över stan för att dom ska köra igenom lessebo på 5 minuter. lixom ? .
Är det Gud eller hahha ? <3 *
whateverrr . tjingeling ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0