Bloggpause över helgen. ^^

Hejj nu tar jag en liten bloggpause öer helgen för imorgon vid typ 8 på morgonen åker jag till båstad. HÄRLIGT ELLER ?!?! . jaaa !. Med familjen och min faster och hennes familj . Seriöst jag ÄLSKAR hemmeslöv. Sitta på stranden och ligga i en solstol och sova , ååååh va skönt . Sitta och titta på solnedgången och cykla och massa :D. Nyss packat färdigt och så. Idag så vaknade och och fixade mig och sen åkte jag ,mamma och johan och gjorde massa saker såhär innan påsk . Sen fick jag så ont i huvet så jag typ inte visste vart jag va och allt snurrade typ så jag gick hem och tog en alvedon och la mig och vilade lite sen släppte de och då smsade simon och jag stack ut med han och några till , vi typ cyklade runt och gick runt och så och sen va jag tvungen att gå till konfan. De va ju JÄTTE kul :D . host*
Sen stack jag ut lite till med simon och då mötte jag älskade Moa och amandabby ;* Dom skulle nog ut och träffa lite folk . Sen gick simon och jag hem och åt och sen körde vi han hem och vi sa hejdå och så ;(. Sen åkte jag hem och packade , Ska snart sova och plugga lite imorgon i bilen och så tror jag:D .
Hoppas det kommer bli as varmt som det har varit i veckan. I förrgår låg jag ju och sov i cykelgaraget typ för där är det fett varmt. Så igår gick jag i magtröja och jeans och sommarskor. Herregud det har verkligen blivit sommar direkt. Från -15 grader till 21 + !!!
Pussheeej vi ses när jag kommit hem efter en härlig helg . :)

Dagens outfit  igår :) !

Kommentarer
Postat av: amanda

vi va ju så himla fina i kyrkan i våra j*vla kåpor! ;) <3

2011-04-23 @ 11:09:29
URL: http://amandaaaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0