coconut tree.

Hejj lyssnar på världens härligaste låt just nu .
Coconut tree med Mohombi och något nicole haha :) .
Den är sååå sjukt bra, längtar bara mer till sommaren när man hör den.
Konfan va ganske chill. Sååå tråkigt men det är snart över (: .
Det gick snabbt sen tog jag sällskap med Nicole hem och sen va jag påväg ut för att springa och då smsar simon och frågar om han kunde komma . Och det är klart . (:
Vi va här och hade massa mys och de va kul ! ♥
Imorgon är det skola. uuuusch vill verkligen sova ut fan.
åH Skolan dödar mig . Men efter skolan ska jag va med Simon. Får se vad vi ska göra då !
Men på onsdag eller nån dag den här veckan ska Moas mamma beställa biljetter till mig och Moa till i sommar när vi 2 beger oss till Stockholm och då jääävlar vill jag lova att det ska bli kul (: .
Längtar mkt mkt mkt ! . Nu ska jag krypa ner i min säng och läsa lite spanska läxa och lite Frida tidningar och sen sova. Jag är verkligen trött just nu (: .
Kommer nog lite bilder och kanske nån video från Växjö igår haha :) .
 Mjaaaoowowo ! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Ruben

Uppdatera bloggen kvinna!

2011-04-05 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0