Finaste dagen på länge !

Hejj idag har det varit en så sjukt fin dag på många sätt.  Ska inte gå in på vad som va underbart men aaa :) .
Men ffinast väder :) ! Det va skola idag och det va som vanligt tror jag (a)?
Och efter skolan stack jag hem och på trappan satt finaste simon för vi hade bestämt att vi skulle va och han slutade nog lite tidigare än mig. Vi va och det va mys som vanligt och sen va han tvungen att åka hem för han hade typ läxa och så . Jag älskar dig
Efter det gick jag ut för att jogga lite . Det va varmt som fan för det va ju typ 20 grader ute . UNDERBART ! sommaren är verkligen på väg , JEEY ! Joggade ganska långt . skönt som fan och sen kom jag hem och duschade mig och åt vi lite grillat. Sommarkänsla !! . Sen gjorde jag MA läxa . som vi har tills imorgon för allas info :D .
Sen tittade jag på Black out , nått jävla tv program och sen satte jag mig vid datan och nu ska jag sova m pusshej (*.*)  P.S neger idiot!

gryyyymt härligt. :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0