GANGSTA RAP MADE ME DO IT!

Hej Bloggen :D
Jag åkte till Moa vid halv 6 tiden och vi stekte på studsmattan hoppade, spelade kubb ;). Vid 8-tiden smsade MandyCandy och frågade om vi ville dra ut och då stack vi till henne och hon fixade sig i typ 234 år haha (:! Sedan stack vi ut och mötte lite folk vid rampen och så snackade vi, sedan fick jag åka moped med Robin :D:D:D:D::D:D Happyface! Jag fick köra lite ;) Sedan satt jag Moa,Nina,Maja och Sultan och snackade en massa om en massa :)
Sen åkte jag, Moa och Robin moppe alla tre och jag fick mycket plats, men ändå det var många kul :*
Frös dock ihjäl i mina gladiator-sandaler så jag fick låna Nicoles skor, tack (aaaaa)
Vi snackade en massa och hade många kul :). Sedan drog alla hem så det var bara jag,Mandy,Moa ,Lennie och Timmy kvar och de två skulle följa Maja,Nicole och Nina hem och vi tre stannade kvar vid rampen, och det var två asläskiga män som gick runt där vi var och vrålglodde på oss och gjorde massa läskiga ljud så vi höll typ på och dö och Moa och Mandyyy ringde först till Timmy, men givet vis var hans telefon avstängd så de ringde till Lennie och va asrädda så de sprang mot oss. De två läskiga männen fortsatte gå runt runt runt och glo på oss men vi blev räddade av Lennie och Timmy iaf :D Sen ville de att vi skulle komma, då gick alla fem fram och de pratade typ armeniska och vi fattade mycket ;). Sedan drog vi hem vid 1 och nu är jag hos Mozur :D
Massa tjock dag, love it !:D♥
♥MoaKarlssonÄrBäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0