Grillkväll med vänner ;*

Hejj Nyss kom jag hem från Hemmeslöv. Det har varit underbart och varmt som saaaatan , Jag badade som sagt i havet . Där va det iskallt men ändå skönt. Sen har jag typ sovit as mkt med känns det som och sen idag så åkte vi hem och stannade i Ljungby för att äta lite mat . Sen åkte vi hem och till mormor för hon fyllde år. Ikväll ska jag till en ö i hovmantorp .Ska äntligen få träffa min beestaheestveen Moa sötast . Saknat henne grymt mkt. <3  Mamma ska köra mig,niclas och Moa till hovmantorp vid 8 och sen ska vi handla och sen till Klara strand och sen ska vi åka till hennes båt och niclas ska tydligen ro/köra båten , ja hur nu de ska gå . Kanske dör , vem vet haha :)? . Vi ska grilla på nån ö där och sen ha massa kul och sen åka hem för imorgon ska jag träffa min saknade simon ;'(. Jag har saknat sönder han verkligen . Men ska äntligen få träffa han imorgon <3 . Nu ska jag fixa mig så vi ses . Nu kommer lite bilder från hemmeslöv ----> 
 
tennis på fredags kvällen :) .



BADDAA ! :) .





Kommentarer
Postat av: apple!

Älskar min guzz, nylander!!!

2011-04-25 @ 17:11:28
Postat av: Malin ♥

Älskar min sexymama,karlsson <3

2011-04-25 @ 21:46:58
URL: http://mmaaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0