Malmö (:

Hejj igår va jag i Malmö och tittade på innebandy och det va asfint där inne . Typ globen va det . Asså i malmö arena. Det va mys igår med och sova hos Simonälskling i bussen ;* .  Vi körde vid typ 6 på morgonen och sen spelade dom mot nått malmö lag och vann med 9-3 ;) Och sen åkte vi till arenan och tittade på en finalmatch mellan tjejer. och sen mellan killarna. Kanske kommer nån video på de snart :D. Sen kom vi hem vid typ .. vet inte va så jävla trött så jag bara tvättade bort sminket och gick och la mig. Och sen vaknade jag vid halv 12 och låg i sängen till 12. Sen gick jag upp och fixfix och sen åkte jag till simon ;*  . Vi hade massa mys och alltid lika kul som vanligt (a). Jag älskar dig som faaan ♥. Och sen kom mamma och hämtade oss och körde oss till lessebo och vi stack upp till sporthallen och träffade linus och vi tittade lite där och sen åkte simon hem och jag gick till konsum för att träffa fantastiska Moa och amanda sötnos och Maja finast;* .Vi va med lite folk i Lessebo och snackade och en massa och sen stack jag hem. Och imorgon ska jag sova jätte länge ;). och sen ska jag sova över med lilla moa tror jag ;* . Och plugga imorgon med. ÅÅH VA KUL ?!?!? . första lovdagen och det ska pluggas för fulla muggar :D . åååh va härligt de är . mm skitkul -.-''''' . Och sen vet jag inte . Pusshej (*.*)

haha sötbild från skolan ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0