Oj oj oj sry. ^^

Hejj förlåååt för AS dålig uppdatering. :(
Tiden har verkligen runnit iväg . Läxa och allt sånt. Jaaja det ska bli bättre med de !
Jag sitter nu och dricker juice och förrgår vägde jag mig och såg att jag hade gått ner 5 kilo :O :O :O :O !
SHIIET GLAD ! . :d
Idag hade vi redovisning i skolan om miljön. Jag hoppas att det gick bra. Vi hade en jävligt lång redovisning . men hoppas att det gick bra :) . Sen efter skolan hade jag och maja lite bråttom till konfan för vi skulle ta konfa kort.  Dom enskilda bilderna blev sådär och gruppbilderna vet jag inte :D
Vi slutade konfan vid 4 och jag och amanda skoog pallade inte gå hem så vi stannade kvar i kyrkan till 5 och då kom pappa och hämtade mig och vi körde till ridningen . Det gick mkt bra där . Vi hade galopp och volter. Sjukt kul :) . Nu pallar jag inte skriva mer för jag ska sova och imorgon slutar jag halv 12 , KÄNN PÅ DEN ! :D
Pusshej , skriver imorgon ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0