Påsklooooov !! (*v*)

Heeej ! ÄNTLIGEN PÅSKLOV ! sitter här och väntar på att Moa ska komma hit för hon har nog NO nu och jag hade de innan så hon kommer nog snart, Och idag va det sista dagen och nu har vi påsklov fyfan va jag ska sova och ha de göttmos ;* . Imorgon åker jag till Malmö och i de tidigare inlägget ser ni varför . (: Och de ska bli fett mys och jag och Moa har planerat att jag och hon ska ner till konsum och köpa godis ( yee fatzoo) och sen ska vi hem hit och lägga oss och steka på en filt i trädgården ;) . MYYYS ! jag känner eran avundsjuka ^^ .
Jag lägger nog in ett litet inlägg från ute kanske eller här inne , vem vet ? :) .
Jaja pusshej sålänge (;

haha det fick bli en bild på mig och heta majzaaan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0