peter08

Hejjsan ! just nu sitter jag och lyssnar på sture-p . :)
skjorta,kavaj och Röda byxor... (: . Har ju fått lite att jag måste uppdatera ... (:
Sååå nu uppdaterar jag. Igår va det konfa och ridning. Jag kom hem från ridningen , sprang in och bytte om till spring kläderna och sprang ut en runda och sen hem och duschade . Idag va det skolan. först matte ,sen gympa och där va det e-spåret. Det gick faktiskt ganska bra , hade inte så ont och blev inte tomat i ansiktet. (a).
Lite bara :D. Och sen hade vi SO. då snackade vi lite med några lärare om en sak som har hänt och sen hade vi mat och sen HKK. där gjorde vi grekiska köttbullar och ris och tzatziki. (stavning). jag kände mig som en grek efter. :D jag va med amandabiitch och de va shiet nice :D . Sen stack jag hem och sen upp till sporthallen och kollade simonfinast träning , mkt fint och sen körde hans mamma mig hem och jag sa hejdå till simon och nu sitter jag här :) . Imorgon ska man va med MoaBeestaveen :). Kommer bli sjukt kul :) . Lördag sticker jag till Malmö för att titta lite innebandy och lite så med Simon och laget. Och på söndag blir det nog simon , men uppdaterar nog imorgon när jag är med Moa pusshej ;*

spiiceemooa ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0