Right next to you -->

Hejj ! vaknade på morgonen och fixfix och sen stack jag och mötte maja och vi stack till skolan och där hade några en redovisning , slapp lektion :D . Sen hade vi engelska och där var de film som sög stort. Och sen svenska och där skulle man typ skriva nån berättelse med adjektiv och sen hade vi mat och sen Gympa. Där va det mjuktennis och .. den idioten som hittade på det borde inte ha nått liv över huvutaget ! usch.. och på torsdag ska vi springa elljusspåret.VILL INTE?!?!? . jaja... man får ju hoppas att det går bra. Och efter gympan hade vi språk . lika KUL som vanligt. host ... Och sen gick jag hem och va as trött och trodde min rygg skulle gå av för jag har super träningsverk i den efter att jag va ute och sprang igår hahah tror jag ^^ . Och de va sjukt tråkigt hemma så jag loggade in på fb och där bestämde moa och jag att vi skulle ut och gå och snacka för det är mycket saker vi behövde snacka om och så . Och på fredag ska vi va :D . mycket kul !. Och sen gick jag hem och åt och nu sitter jag här och ska snart sova för jag har inte sovit alls bra inatt , vet inte varför ? :S . Men ska snart sova ialf och imorgon är det sovmorgon som gäller. Och konfa och rida. jaja får se hur det går :) !.
Pusshej (*.*)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0