♥Show me how to lie, your getting better all the time.

Hej alla people!
Chillar hos MOAKARLSSON♥
Skola idag då, drygt som fan att gå upp ur sängen idag, ville ju sova hela dagen(aa'
Hade mentorstid första lektionen, så jävla onödig lektion, sen svenska&engelska med Lordi. Mat, fast jag drog till OK med YoYo och Iva ;). Sedan fotboll ute på gympan, himla kul när alla satt i klassrummet och glodde sönder...........
Jag och Moa var verkligen bäst, hihihihiihiihih ;*
Sista lektionen spanska. no comments! Sedan henkade jag Moa till ok och sedan hem till henne. Hahahahaha vi blev jagade av Edvins lääääskiga vänner med stort L. Jag blev attackerad hahahahahahaha. Nu sitter vi här, jag kollar på en massa bilder på moas telefon och vi lyssnar på musik. Imorgon blir det ridning♥ och konfa!
Nu ska jag dra mig hemåt, så kyssar till er och till min underbara Simonbabe ;*********
Bild från vår älskade BMX ride förra veckan♥
http://www.youtube.com/watch?v=AvFWBLOjisE&feature=related
Riktigt begåvade tjejor!
Nu väntar mami på mig hemma måste rusa.
Massa love/
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0