Sista lovdagen ;'(.

IMORGON BÖRJAR SKOOOOLAN :'( :'( :'( ?!??!!?
fyfan.... Bara NÅÅÅGRA dagar kvar till sommarlovet (a). Gårkvällen va väl bra :) .
Jag ,niclas och daniel försökte få upp en båt på en båt trailer eller nått . VI KLARADE DE :d . och sen typ efter 1 timme kom alla tillbaka från affären och sen stack vi till sjön . Och satte i båten och moa ,jag och ebba väntade på att dom andra skulle hitta en ö . De tog typ en halv timme men dom hittade ingen , utan bara rodde runt ,hahah höll ju på att dö . Jag åt rå korv medan jag väntade hahah . Blev ingen grillning tillslut. Utan Moa och jag sprang runt i hovet och typ hade as kul coh sen kom resten och fan va vi skrattade och hade kul och sen gick vi tillbaka och snackade och sen kom Niclas mamma och hämtade mig,moa och han. Och jag kom hem halv 2 typ och gick och la mig direkt. Vaknade vid halv 11 idag och jag duschade och fixade mig lite och sen körde mamma mig till simonsnygging ;* . Vi hade massa mys och kul . Han gjorde mat till oss haha så sjukt gullig. och sen hämtade vi hans söta heestar :) . Och vi typ flummade och tittade på tv och kastade pil och så hahah :) . Nu ska jag plugga lite SO och spanska pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0