0.44.

Hejsan :D
Nu ligger jag i min säng och typ dör av trötthet , vafan har tagit åt mig haha , snart börjar skolan med ....
Idag har jag varit i karlskrona med simon och hans mamma . Vi åt glass och gick runt i stan där och tittade och massa som va jätte mysigt. Känns som jag har förätit mig på sista tiden , haha usch .
SVULLOO ! . Sen åkte vi hem till mig , simon och jag gick en runda och tittade på tv och myste m.m
Imorgon ska jag träffa Moa Karlsson i lessebo . 14 år och är allmänt trevlig.
hahaha natthumor. Vi ska sova över och på lördag när vi är färdiga och så ska jag ,mamma och Moa åka till grand och titta lite , Skulle behöva nya jeans , nån kofta /tröja ,skor eyeliner vässare eller hur de stavas :D
Får se vad jag hittar. Nu mina vänner ska jag sova , gillar inte att skriva långa texter , haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0