Hola amigos. :)

Hej kära läsare hahahaha ;)
sitter nu fullt utrustad med ridkläder och ska snart iväg och rida. Ska bli kul :D
får se vad vi ska göra idag :)
Varit med simon en stund också idag . Dagen va väl annars ganska lugn. Moa och jag ska va kvar efter skolan på måndag för att sälja fika till föräldrar . För att vi ska samla in pengar till vår klassresa. De ska faktiskt bli kul :) .
Och på fredag har moa och jag planerat mycket väl att vi ska skippa gympan och gå och handla fikat eller så för att vi ska kunna baka bullar och muffins på måndag kväll. Vi är typ 8 st i vår lilla grupp som ska baka och så :D
nu måste jag gå så jag skriver lite senare . Om jag hinner , måste ju plugga matte och NO med.
9 sidor matte på 1 vecka . då tänker man jävligt bra måste jag säga :P <3 jeefla linda...
nu ska jag gå pusshej :*


Kommentarer
Postat av: moaaa

nein, vi får jobba hårt imorgon på matte lektionen istället min kära vän

2011-08-31 @ 18:31:40
Postat av: malin

vi ska jobba hårt som små slavar för linda.....

hihihi <3

2011-08-31 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0