Idiot Idé .

Heeeej ! min mamma fick en idiot idé igår eller nått att vi skulle åka till ullared idag . haha , jag ,mamma, mormor,wilja,Marie. Full bil och vi körde till ullared. JÄTTTTE lite folk . och skiiiit kul :D .
Köpte massa skit. haha nä men typ nagellack och sånt till naglarna, hårprodukter ( balsam ,inpackning m.m. )
underkläder, halsduk, ansikts rengöring eller så och massa annat .
Vi va där typ till 5 och sen åkte vi hem . När jag kom hem åkte jag till Simon , hahaha :D
Och vid halv 10 åkte jag hem :/ . Ska dit imorgon en liten stund till klockan 4 halv 5 sen ska jag och träffa maaandyycaaandyy , ÄNTLIGEN ! :D . saknat min bitchiis ;*
Ska lyssna på musik nu och kolla andra bloggar . Pussheeej :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0