Jag älskar dig simon ♥

♥ simon , du kan inte förstå hur mycket.. nej de går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig och jag älskar dig som in i helvete . Vad som än händer kommer du alltid finnas långt inborrat i hjärtat på mig , alltid finnas där . Du är som den finaste änglen från himlen . Hur är de möjligt att va så underbar ? <3
ingen kan fatta hur mycket jag älskar dig . ingen kan fatta hur underbar du är . ingen .. <3
de går inte att skriva i ord .<3 Mitt hjärta va oroligt ända tills de fick ro i ditt <3
Jag älskar dig , du och jag  . ♥
♥♥♥♥
<3Finast.


Kommentarer
Postat av: simon:D

naw:'( dsm älskling<3

vafan är de för namn på bilden? Xd

2011-08-17 @ 02:34:43
Postat av: malin

ahhaha visste inte vad jag skulle döpa albumet till . så är de en låt som går så haha ;*

2011-08-17 @ 11:33:18
Postat av: simon:D

jaha;*

2011-08-18 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0