snabba tag .

heeey ! Redan läxor .... matte och NO tror jag :D
ska äta lite sen hade jag tänkt att börja jobba lite NO . sitter och tittar på vår nya tv hihih , jättefin tycker jag , lite större än vår andra ialf . De 2 första dagarna i skolan har gått jättebra faktiskt :D igår va jag med simon efter skolan , idag blir de en slappdag och imorgon ridning , har sovmorgon och gympa imorgon med <3
idag hade vi 2 no pass och slöjd , tror jag ska göra en silkes morgonrock som går till knäna :D
vet ju inte vad man ska göra på slöjden. hade hemkunskap med , ny lärare som hette sebastian och han värkade toppen :) . vi gjorde scones och chokladmjölk , så höll på att dö efter.
imorgon ska vi ha spanska med .... SKRIV OM ERAT SOMMALOV , säger säkert rita ...
kan ju verkligen de med :) . På fredag brinner de av till Hemmeslöv med moa . Bo i egen stuga , cykla till båstad för att äta på mai thai , FEEEETT gooooott , se om mai thai crewet är där med :) .
Nu ska jag äta lite och så skriver jag mer imorgon eller ikv kanske :) .

Kommentarer
Postat av: moaaa

vi är med i mai thai crewet!!! MUUUMS THAI MAT

2011-08-23 @ 22:03:05
Postat av: nn

2011-08-23 @ 22:05:59
Postat av: maliiiin

HAHAH !

vi är nya medlemar i mai tha crewet .. <3

finnnnnnttt :D <3

2011-08-24 @ 08:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0