HAPPYFACCCCCE !

heeeej guzzar !
är ganska glad just nu :D . för det första fick jag inte göra om matteprovet. blev godkänd där i :D !!!
SEN FICK JAG 7 JÄÄÄÄVLA VG ! ojj ! haha i gympa t.ex.... HAHAH !
hur det gick till behövs ju inte nämnas här, mats och jag har ju våra affärer ... KIDDINNNG WITH YALL!
haha men nu får jag sluta cp:a. och nyår löste sig strålande. Det blir att mysa med moa här hemma och KANSKE eve :) vet inte än . <3 men moa och jag är det bestämt att vi ska va hos mig och äta massa gött och ha det myckeet nice !
sen smälla lite haha ! mamma och dom är hos några vänner så det är ff . haha ;) men ändå , det ska bli ett lugnt nyår. :). haha , I jul nu ska jag mest va hemma och chilla med familjen o så :). Pussheeej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0