Gott nytt år alla läsare.

Hej alla och gott nytt år.
Jag hoppas att detta året kommer bli suveränt och jag längtar till sommaren .
På nyår var jag och firade hos Niclas i skogen för han bor där . man såg inte så mkt andra raketer bara våra och det blåste riktigt mycket också. Jag var där med Moa , Max och ellinor. Vi spelade spel och sköt raketer. Sen åkte vi hem och jag sov hos Moa :D
Detta inlägget är lite försenat hahah ;) Men hoppas att de inte gör något.
Nu har jag nyss varit i kyrkan och jag är jätte trött för jag fick stiga upp halv 9 , thihih.
Nu ska jag sova och sen kommer min syster med hennes barn , då får man väl leka med dem hahha !
Puss (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0