Härnösand nästa...

Hejj ! Nu sitter jag här och väntar på att det ska bli morgon hhaha , Jag vill inte åka dit egentligen för det tar 12 timmar dit och det är sjukt jobbigt ! <3 Så jag kommer inte blogga nu på en hel vecka. Jag kommer hem på fredag. Ska hälsa på släkt och gå till farfars grav :( . Och så . men som sagt så ska vi bo i en stuga mitt inne i INGENSTANS. bland björnar och älgar. shiiiet. Vafan gör jag hahaha :P . finns ingen el eller nått så det blir öppenspis och typ fiska och borsta tänderna ute och sånt jävla skit. hahaha :P . De är grejjer de :) , Nä nu ska jag gå , Men om Moa inte har något för sig får hon göra något inlägg här om hon har tråkigt. PUSSHEJJJ ;:*

Kommentarer
Postat av: moa.

Kommer sakna dig B-vän! Måste ses helgen som kommer, för sen åker både du och jag.

Och jag kommer definitivt göra fina inlägg :)

2011-07-09 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0