Näst sista..

Hejj , näst sista inlägget :( .
Jag har nyss duschat och sagt hejdå till Moa och Simon idag :'( .
Kommer sakna dom 2 som in i HELVETE ! . Men längtar lite nu faktiskt, till VÄRME .
Kommer frysa ihjäl inatt för jag kommer bara ha shorts och ett linne, Inte färdig packad än hahaha , som vanligt, in i sista minut ska de va :D.
Jag har smink och plattång och sånt kvar som jag ska ha sen :D. Vi åker vid 2 ungefär inatt. Så de kanske blir lite upddatering från pappas mobil på flygplatsen eller på nått internet cafe i Grekland då. PUSSHEJSÅLÄNGE :D


Jag älskar dig som FAN ! Kommer sakna dig :'(



MOOOA lille unge :( . Kommer sakna dig med ;* i ♥ Dig <3

Kommentarer
Postat av: moaaa

Mallan min bääääästiiiis.

Vem ska nu stå ut med min irriterande vana att börja prata engelska utan att sluta? Vem ska jag skratta åt helt fel saker vid helt fel ställen åt? Vem ska jag nu säga Positiva Molin till?

Kommer sakna dig b-vän, du är bäst och vi är awesome, LOVE YOU SISTAAAH

<3

2011-07-24 @ 22:21:26
Postat av: MalinPalin

MOOOAAA ! , de går inte att skratta utan dig, haha jag älskar våra skratt stunder mest:D

ÄLSKAR DIGG SYSTERMIIN ;*

Bässstfriäänds 4 eväää ;* <3

haha lät väldigt töntigt men så är de och så får de bli :D <3

2011-07-24 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0