Work it out girl ;)

Hejj ! Nu sticker jag för att jobba av mig lite . Ce kläder blir de. men kanske karlshamn nån annandag :D
Efter de kommer simon och vi ska gå och äta lite pizza. Sen va lite till typ halv 7 . För vid 7 kommer Moas pappa och hämtar mig och kör moa och mig till Kosta för där ska de bli grillning och övernattning .
Imorgon på morgonen kommer farmor vid halv 10 och hämtar mig och Moa och kör hem moa och lämnar mig vid busshållsplatsen för jag ska åka med bussen till växjö vid 10 för att jag har lovat simon hur länge som hellst att följa med han till stan och typ rönka och byta hans gips och sen får vi se vad vi gör :D . Så ingen bloggning nu på typ 1 - 2 dagar :/ PUSSHEEEJ :*

haha Finaste dvärgarna i hela sverige ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0