Ensamna i biosalen.

HEJJJJ ! idag har jag ,eve och moa varit i växjö och tittat i affärer och tittat på bio .
Vi åkte in klockan 1 och gick och tittade lite i affärer och fick en idé att vi skulle titta på bio , sprang till bion och beställde biljetter till baksmällan 2 . vet ni ? De va bara eve ,jag och moa i hela biosalongen , hahahah de va aaas kul :) . För man kunde sitta och skratta as högt och prata med varandra hela tiden utan att andra bara : schhhhhh ! . Men de va en dum tid för andra tror jag , lixom 20 över 3 och på en torsdag, den har gått länge på bio med. Den va as kul och sen gick vi och åt på Koh thai. De va as gott, jag säger som hon i videon jag la in igår om när hon plattade håret : Jag rekomenderar verkligen de. hahhahaha , hon är härlig ;) . Sen gick vi till hemmekväll för moa skulle köpa prison break 3. Sen sprang vi till bussen och på bussen satt de 3 skit läskiga killar och glodde som FAAAN och snackade om typ oss / moa ;) . ahhaha dom tittade på moa hela tiden och frågade sen om vi kände en i hovet som hette alice eller anna eller nått sånt , vi bara ; öh nej ?
Sen hoppade dom av i hovet och vi åkte vidare till lessebo. Sen åkte jag hem och sen när jag kom hem så kom simon och albin och pontus . Sen åkte dom <3 .
Nu sitter jag här och ska snart lägga mig för vi ska fira morfar och mamma här hemma imorgon.
Pusshejj :*

                                                                     [ HAN ÄR SÅ SEXIII ! . haha ;) <3
                                                                        han ovanför med hatt :)

Kommentarer
Postat av: moa.

hahah asnice med egen biosalong ju (h)

THE WOLFPACK <3

fast tanten som knackade på dörren och skrattade för sig själv var bäst hihih

2011-07-01 @ 18:50:13
Postat av: malin

hahahha jaa ;) vi va ju i thaaa mongotown ;)

2011-07-01 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0