Folkrace för hela slanten ;).

Heyy , har varit på Folkrace hela helgen typ . :P haha ja JAG har varit på de. Fattade verkligen inget , Va där med Simon söt ;* . Jag frågade typ allt. bara : vad gör man där ? Vad är de ? Vad hände där ? Varför gjorde han så och massa till hahahahaha . Första gången ju ^^ . Igår när jag kom hem vid typ 7 halv 8 så åt jag sen åkte jag ner till Moa och sen kom Nicke booi och vi typ spelade och tittade på film och jag somnade i soffan som vanligt (: . jaja jag är skoltrött skyller vi på :D. För de stämmer. PÅ FREDAG SMÄLLLLLLEEER DE !!! . FYFAN VA GÖTT MED SOMMARLOV. !  Kom hem vid ungefär 1 och sen upp vid halv 8 idag på morgonen och duscha, Jag vet att jag är helt sjuk i huvet men aaaa :D Folkrace idag igen och när jag kom hem därifrån åkte jag ner till Moa och vi gick och köpte glass och snackade . Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här . ohyes ! :D .
Ni ska nog få se min skolavslutnings outfit nångång , typ torsdag . JUUUSTE , på torsdag ska jag klippa och slinga mitt hår , ÄNTLIGEN !! .
Nu ska jag sova för jag är trött som faeeen ;*
 SAGAN OM RINGEN FFSS ! :D

Kommentarer
Postat av: moa.

SPELET!<3<3<3

När ska vi spela det spelet du har? soon I hope.



bästavän

2011-06-12 @ 21:49:00
Postat av: Malin

OHYES ! bästa spelet som gjorts ! <3

2011-06-13 @ 17:58:41
Postat av: simon:D

Folkrace:D

2011-06-15 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0