Mot Växjöööö.

Hejj , Nu snart sticker jag till Växjö för lite shopping med mammsen ;*
Dåligt väder men vi ska va på Grand så det är inne ialf. Sen äta nått . Mys dag på stan alltså med mamma. För att pappa och Johan är på klassresa på Skaras sommarland. Dagen gick ganska fort. Inget att berätta. Men imorgon ska jag på folkrace med simon , HAHAHAH ! jag ? ahahahha jag kan så mkt om de . Kommer va helt utmobbad där -.-' hahah <3. saksamma ! Nu drar jag tjingeliiing ;*

Skolavslutningsklänningen tror jag :D <3

Kommentarer
Postat av: simon:D

sötare kan man ju bara inte bli:'(

2011-06-13 @ 08:10:36
Postat av: mmalin

Klart man kan , du är ju de;* <3

2011-06-14 @ 08:13:20
Postat av: simon:D

alupuss;*

2011-06-15 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0