Alla borde titta på JERSEY SHORE ! :).

hejj . Jersey shore nyss färdigt tittat. O-M-G så bra.
Älskar de ;) . Är arg som fan för min lillebror väckte mig vid 9 idag för han skulle spela :O ?!?!
Jag blev fly förbannad och typ skrek ihjäl mig och sen gick jag upp och ville fan döda nån , haha .
Blir ALLTID så arg när nån väcker mig när man är trött som fan. Jag åt frukost och sen duschade jag och sen lämnade vi hem alwin och sen åkte vi till Frida för hon fyller år och lite kalas och sen efter de stack vi hem och jag la mig och sov i en timme sen va det dags för kyrkan. HAHA ! fan va tråååååkigt.
Jag vill ta min konfirmation NU ! . snällaaa !. Kvällen ska nog spenderas med Moa , titta film och snacka lite tror jag :) . Imorgon är de ju studiedag . underbart ! Men Moa och jag ska till min ridskola och titta på riktigt fina hästar som ska dit och göra lite saker och sen ska vi titta på Lidahults hopp grupp som tog 2:a plats när dom gjorde en tävling för ett tag sen. Ingen ridning på onsdag då för detta är ''tema'' vecka . Då typ vilar alla hästar.
Nu ska jag gå pusshej (*.*)

Jag älskar dig BV ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0