Älska mig.

Nyss suttit och varit emo och tittat på filmen älska mig.
Höll på att lipa ihjäl mig HHAHA ! Lipade minst 3 ggr i filmen . Herregud!
Vet inte varför men tårarna bara kom , hahahaha . Så nyss varit emo . ;)
Men innan jag tittade på filmen gick jag hem ifrån Moa. De va så jävla kallt ute så jag typ små sprang hem .
Vi tittade på en film som hette '' the fighter'' . Den va väl bra :) . Sen tog Moa och jag och gick en runda i de såååå roliga lessebo. Vi såg nårra tattare som typ klättrade in i en sån där kläd kontejner. Så jävla äckligt.
Vi typ gick as nära dom och tittade på dom och massa skit sen va vi och röjde lite till . haha :).
Sen vid kvart över 12 stack jag hemmåt . Klockan va halv 1 när jag kom hem . Så jag fixade mig och sen satte jag mig och tittade på ''älska mig'' . Herregud är det lagligt att lipa så mkt till en film :O?
Vissa har sagt att den va bra så jag tog chansen och tittade ;) . Den va bra men lite dryg ibland.
Men sorglig som fan .
Nu är klockan 10 över 2 och jag ska sova nu . ÅÅÅÅH SOOOVA :D .
Pusshej (*.*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0