Amandastyleee ;*

Hejj nyss har amanda stuckit hem och jag sitter och har beslut ångest vad jag ska ha för kläder imorgon :( .
Hahhaha mina stora problem hela tin :* . Men idag gick vi bara till halv 12 fast jag väntade tills simon hade rast sen va jag med han i skolan till ca 10 i 1 . Så snäll är jaaaag :d ahaha skojjar (: . Men vi hade gympa och räck och vollyboll. Nästa vecka ska jag ju ta hål i örat för vi ska ju bada med gympan . usch fybläää. palla berätta om skolan wtf . Vi stack till konsum och köpte lite godis och sen skulle vi till fg men de va ju förfan stängt-.-' .
Så vi stack hem hit och åt godis och snackade en hel del . Sen va hon tvungen att dra hem så nu sitter jag här och ska strax upp och ta en varm dusch.  De gillarvi (Y) . Imorgon ska jag va med Älsklings simon ;*
Myspåde ;* Får väl se hur de går haha;)
pussheeeej (*.*)

herregud... usch .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0