Coca cola (Y)

Ja jag dricker coca cola nu (a) det är helt freaking gött mos :) .
Nyss varit och ridit med :) det gick skit bra . Fick en fin '' böjning'' på hästen (:
Och Moa som är lite crazy kommenterar mina inlägg med massa läskiga kommentarer . :S
hahaha , hon älskar min blogg ni vet . Blogg läsare :O?
Dagen bestod av skola... ! Först SO i datasalen , sen Spanska prov , de gick nog rätt bra :D :D :D
Och sen mat och sen slöjd , mallo va fan glad idag ! applåder . Sen hade vi en jävligt tråkig NO lektion.
Sen gick jag och Johanna på matte hjälp efter skolan , Karin hade förresten sagt till vår mattelärare att jag behövde hjälp och att jag tyckte de va svårt men hon sa att jag klarade mig bra och att jag hängde med , HUR FAN KAN JAG DÅ FÅ KOMPLETERA ELLER GÖRA OM VARJEEEE PROV :o?
helvete -.-'  Lärare klarar inget utan facit och dom är helt urblåsta . vissa lärare :O.
jaja gick hem sen ialf och åkte till ridningen , :D Jag längtar tills imorgon för då ska jag ÄNTLIGEN slinga mitt hår. och direkt efter ska jag direkt upp till sporthallen och titta på match :) . Lycka till Lessebo (y)
M sen får vi se hur dagen slutar , pusshej (*.*)

Random bild men aja :).  


Kommentarer
Postat av: MOAa

vaddå jag?

icke har jag kommenterat din blogg på ett tag.

fyfyfyfyfyfyfyfyfy

:(

2011-03-10 @ 07:06:15
Postat av: apple

tusen spänn på att det är smeagol ditt pund!

2011-03-10 @ 07:07:13
Postat av: apppple

och vad fan är böjning??

2011-03-10 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0