Dålig uppdatering !!!

Hejj !
Förlåt för världens sämsta uppdatering :( .
Har haft sjukt mycket att göra. I fredags va jag med Simon och de va massa mys ! <3
Gick upp vid 6 i lördags för vi skulle till Kalmar och titta på Fair play cup , Simon och dom spelade.
Det gick bra ! . Vi va där och typ dunkade musik i hans bil och hade massa mys . Sen på kvällen åkte vi tillbaka hem till Lessebo medans Simon och hans pappa och några till sov på ett hotell i Kalmar. Och jag skulle ju med på söndagen med . Och deras match började vid halv 8 så vi va tvungna att åka från Lessebo vid 6 så jag steg upp vid 5 . Och så åkte vi . Så jag är en aning trött just nu . Fyfan va hemskt de va  men det va mitt eget fel ^^ .
Skitsamma ! ibland måste man plågas lite . Dom åkte ut på straffar fan ! :( . Men dom va ändå jävligt bra :D
Så pappa och johan åkte hem till Lessebo medans jag följde med Simon tillbaka till hotellet. Dom stack och badade och så skätte dom vatten och tvål på hela mig så jag stack upp till deras hotellrum och duschade håret . Eller de va en som heter Isak som gjorde de. Simon va snäll som vanligt så jag fick låna hans handuk lite och sen när jag va färdig så stack vi ut och tittade lite i Kalmar. As mysigt , jag och Simon gick och höll hand vid havet där solen typ glittrade på vattnet , skit fint ! :D .
Sen åkte vi hemåt och jag fick följa med Simon älskling hem till han . Fick se hans ASSS söta hästar ,katter och hans skiiit söta hund :D . Och det va massa mys. Vi typ tittade på TV och myste massa och sen va jag så jävla trött så han typ sa något och jag skrattade som fan och åt allt fan haha de va as kul . Sen vid 9 kom pappa och hämtade mig. De va as kul att va där :D. Älskar dig simon fan ;* ♥
På fredag är det 2 månader . Helt 7kt att tiden har gått så snabbt.Och det är underbart att va tsm med dig ;*
Idag när jag vaknade va jag så trött så jag fan dog. Och vi hade spanska och sen matte ,so,mat,sv,mentorstid och sen E-val . Jag va verkligen inte sugen på att sjunga . Har ju kören . Jag höll på att somna. Usch de va hemskt. Men efter de stack jag och Amanda till FG. Det va  tråk där och sen va jag lite till med amanda och några till ute och sen stack jag hem och åt . Och jag har varit hemma ett tag satte jag mig ner och började plugga .
JAG SATT EN HEL JÄVVVLA TIMME MED DEN! . Eng , spanska och No. Fyfan ! Och sv prov imorgon på en jävla bok som jag inte fattade nått av och sen på fredag har vi Matte prov :S . Oj då ! (: Jaja nu är jag jätte trött så jag ska nog ta och sova lite. Jag har inte varit ute och sprungit på ett tag så de blir det nog att göra imorgon . Stekar väder ute ju ! . Finfint ! . Åh min säng ser jävligt skön ut så jag ska sova nu puss ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0