I cant stop dreaming about you ♥

♥ Hejj !
Nyss duschat , så nu är man freeesch (a .
 Denna är grymt bra ! Bodylotion från kicks 60 kr. 
 
SOVMORGON IMOOORGON ! :D . YEYEYE '! sen vet jag inte resten av dagen .
Men det slutar säkert bra , ingen ridning för pappa har nått viktigt möte med brandkåren och sen är det konfa ( usch )
sen efter de ska jag nog till stan tror jag (a) shoppa liiite , alltid kul (-: Nu ska jag lyssna vidare på musik och sen tv och sen spanska , elle inte  (a . Fattar ju aldrig läxan för Rita ändrar sig HELLLAA tiden , wtf ?!
Jaja får väl se hur de går med det .
VILL HA SOMMARLOOOOV ! herregud va skönt , saatan assuuu (: . Skolavslutningsdagen kan man inte beskriva med ord hur underbar den är asså . Jiiisuus ! Vill verkligen åka utomlands med . Denna sommaren kommer bestå av 1 vecka ute INGENSTANT i norrland . Och där ska vi hälsa på en massa jävla släkt och skit med . Massa sysslingar och skit . ?   Och sen 2 veckor i grekland (: HÄRLIGT . Bara ligga och sova på stranden i 2 veckor ? snacka gött moooos (*:  Men värst av allt jag kommer sakna en massa jäävla människor här hemma. Men det är ju ett tag tills dit. Och jag och Moa ska ju cykla till strömbergshyttan den här sommaren med . hur nu det ska gå ? . hahah ni får komma på vår begravning om vi dör :D .
Nuuuu ska jag gå okej ??!? :D
Hejdåå kyss (*.*)

Kommentarer
Postat av: apple

vi kan knappast dö i vattnet iaf, för vi är ju sjöjungfrur ;))

men resan dit kanske vi dör på................

2011-03-17 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0