Im gonna keep on giving you my love. ♥

♥ Hej !
Jag har tråkigt som fan och då slog de mig att jag kunde skriva i min världs kända blogg :) .
Igår kväll va jag med Moa och Niclas . Vi skrattade en massa och skrattade en  hel del . Först skulle inte niclas söva över , bara Moa men sen kom min mamma och bara jooo men niclas kan sova här jag bara haha ;).
Så alla sov över hos mig och på morgonen gick vi upp och jag duschade och sen åt vi frukost sen åkte jag moppe :D . De va 7kt kuuuul :) hahah ! Sen åkte Moa och Niclas hem och jag fixade mig lite och sen åkte jag upp till sporthallen och träffade snygg simon ;* . Vi snackade och myste en massa (a' . Sen va jag tvungen att åka till kyrkan ;( Fyyyfan ! . Och vi behövde egentligen ens gå dit det hade blivit fel på pappret så man va ju ganska glad :O . Efter de kom pappa och hämtade mig och vi körde till konsum för Johan och pappa hade hyrt en film där igår . Typ resident evil ;). Och jag hade mina nya skor idag och jag har inte gått i klackar sen typ förra året och nya skor och så , Så jag hade så sjukt ont i fötterna så pappa (ängel) maserade mina fötter när vi kom hem hahah , min slav :P . Sen har jag inte gjort så mkt mer. Imorgon är det skola igen ;''''(.
usch och sen spanska prov på onsdag . ojojoj ;S . Nu ska jag snart sova , sitter och smsar lite till med simon ♥.
Pusshej (*.*)


uppochner ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0