It's time for Jersey Shore , bitchees ;* !

Hej !
Blev lite ändringar innan , det blev ut med Amanda ist för moa . för Moa är lite trååkig . haha skujjjar med dig (a)
Vi gick runt lite och snackade och sen stack jag hem för jag höll på att dö i detta IS kalla vädret . Jag stack hem och duschade sen nu sitter jag här och ska titta på älsklings programet. JERSEY SHORE !!!♥♥♥
Älskaaa ;* . Jag ska sova sen för jag ska upp vid kvart i 6 imorgon. :O ?!?!! Jag vet jag är galen ,
Men jag ska titta på innebandy HELA dagen , hahaha . men det bästa är att få va med älskling ;*
Nä nu ska jag titta på Jersey shore. :D:D:D:D:D!
näääjjjj sen har jag NO läxa,SV läxa och SP läxa. SKIT !
Men pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0