Ja, jag vet att jag är söt men håll tillbaka

Hej alla pumor, rawwu hihiihhihih (A)
hos moa nu och kollar på film och dricker te, känns så bra att
vara jag just nu♥ i'm hot i'm cool and i'm awesome;).
Gammal bild, men så glad är jag :D
Skolan idag var chill, först matte sedan gympa, jag äger på badminton faktiskt :) Sedan so, datasalen
och någon raderade mitt arbeta, arrhg agro-utbrott på det!! sedan konsum med mina hjärtan innan hkk och sedan hem:)
i'm cool. När jag gjorde min fina Rieju Drac för nån dag sedan

Nu ska vi se klart filmen, puss alla pumor raooow grr
/ malin blondin snygg nylander moppegirlen ;*(a

Kommentarer
Postat av: <3

;P

2011-04-02 @ 11:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0