Life is a big bitch (a

Hejj :D .
Idag har det varit skola . Det va som vanligt med engelska ,svenska ,mentors tid , gympa och språk .
På gyman hade vi tretti trettio bana ;S . usch säger jag bara :) . På språket övade vi inför provet som vi har imorgon och som jag faktiskt sitter och läser nu :( . Det är ganska lätt det är bara vissa saker som man inte kan fatta . Och sen typ 3 matte läxor. en för förra veckan ( jag va ju i Linköping) en matte läxa denna veckan och sen ska man va färdig med diagnosen till på fredag , herregud va stressigt :S Ingen fattar hur stressigt detta är :O .
Aja snart sommarlov hahaha :) . snart så (a' .
Efter skolan gick jag hem och va inte hemma alls länge , de ända jag gjorde va att beställa tid till slingning !
ÄNTLIGEN ! På torsdag vid 4 :) åååh längtaar (a äckligt jävla hår nu asså , blev ju inte av förra gången jag skulle ju till Linköping ^^ . Men nu ska det bli av ialf . Och efter jag beställt tid fixade jag mig lite sen stack jag upp till sporthallen , Simon hade träning och jag hade inget för mig så jag gick upp dit och efter deras träning va det match för p15 . Jag stannade och tittade :) Dom va fan bra men dom förlorade :P . Sen kom Simon upp för han fick spela back med p15 för det saknades folk. Vi gick hem till mig en liten stund efter , Vi hann inte va hos mig så länge för sen kom hans mamma o pappa och hämtade han , (k).
Sen duschade jag och sen sitter jag här nu och är duktig och gör läxa :) .
Vill ni ha bevis eller vad ;) ? Här kommer deee ↓↓↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0