Majzzzzz.

Hejj :D
Jag vet att jag har sjukt dåliga rubriker men vet inte vad jag ska ha som rubrik :)
Idag steg jag upp vid 7 , jag har många självmords tankar när alarmet ringer på morgonen :D.
Det va skola idag och jag fick tbx mitt matte prov och jag har nått målen :D:D:D:D:D
Skolan va för tråkig att berätta om :) . Men får väl göra de ..
Först såndär mentorstid , sen engelska och sen svenska .. fyfan .
Sen mat och sen gympa . på gympan hade vi vollyboll , det gör piss ont att slå på den jävla bollen och aldrig gör jag rätt heller . Jag skämmer ut hela laget ;) . Sen hade vi språk det va nära att jag somnade .
Efter de gick jag hem och sen upp till kyrkogården för märtha har varit död i 4 år idag ;'(
Märtha var en som mamma har kännt sen hon va liten och sen jag föddes . Så nu vet ni de .
Sen stack jag ner till mooee , hahah ;)
Där va hampus och edvin . Så moa ,hampus ,edvin och jag gick och åt pizza. Många bra :)
Det va gött . vi gick sedan hem till Moa igen och va ute lite och visade våra skills i fotboll . hah .
Och Moa , om 2 veckor får vi ju 6 i handicap :DDDDD
Jätte glad (a' , golf is tha shiiieet ! , HAHHAHA !
Nu ska jag titta på lite american Idol. Imorgon har vi sovmorgon och sen ridning . skriver imorgon , måste ju packa till Linköping med på Torsdag , usch.. hahah:) men skönt att komma ifrån skolan i 2 jääävla dagar :D
Pusshejj (**) .--






Kommentarer
Postat av: 7ihandicäp

Jag kan inte vänta !!! men vi måste ju klara den tävlingen först, sen jävlar :DDD

hahahah

2011-03-02 @ 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0