Ooops i did it again. ^^

Hejj . HHAHA erkän dålig rubrik ^^ . Men jag suger på rubriker. Vart och shoppat idag på Grand samarkand i Växjö . Hittade lite saker.
Sovmorgon idag då :D . många nice . Det va So ,spanska och sen mat . Sen slöjd haha så tråkigt .
Håller på med nått jävla brådderi eller hur de stavas , blir fult som fan men sen efter de ska vi göra kläder . Vill göra en one piece , men det verkar svårt och jag suger på slöjd men ni får veta hur det går med det sen när jag ska bestämma mig . Sen skulle en författare som heter per nilsson berätta om sina böcker och skit på NO:N . så vi slapp de . JIIHUU! Sen stack vi till konfan efter . smsade bort den tiden med simon , ahha tack du räddar alltid mitt liv haha :D . Konfa är ju ...kul .... Sen efter det stack mamma ,jag och Johan till växjö . Mycket roligare. Pappa hade ju som sagt ett viktigt möte så det blev ingen ridning idag :(. Imorgon blir det FG med amanda lite och vi slutar vid halv 12 imorgon (a) . Så amanda och jag sticker hem till mig direkt efter skolan och sen så sticker vi till fg och sen kanske det blir att titta på svettig träning . De är ju mysigt^^ .
Nu ska jag lyssna på massa bra musik så tjingeling (*.*).

Dagens inköp.
   BH : Gina tricot 99kr .
 
Hittade ingen exakt bild på byxorna jag köpte men typ såna här mjukisbyxor.
Från bikbok : 199 kr .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0