Real love §

Heyy . Just kommit hem från skolan nu då . Det va en lugn dag . Först mentorstid , Där kom en som heter Helena ( tror jag ) . Hon berättade om prao. och jag ska praoa i karlshamn i en klädaffär hos några jag känner som har den affären. Jaoop . Sen hade vi engelska , där skulle vi typ översätta en miljö låt för vi har ju miljö projket.
A sen så hade vi svenska och där tittade vi på jorden runt på 80 dagar . Sen så hade vi mat . Sen gympa och där hade vi tråkig jävla vollyboll. Sen spanska , asså ååååh så drygt . Sen gick jag hem och nu sitter jag här och dricker loka . Jag hatar engentligen de men jag dricker de ändå ? :S
Snart mat tror jag . Vet inte hur kvällen slutar , haha kysshej (*.*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0