Sjuk dag 2 .

Hejj ! Jag är sjuk idag med , men det är ändå på bättringsvägen :) .
Idag är klassen och badar , tur att jag är sjuk :D . Jag vaknade vid 9 och sen gick jag ner och drack juice, för jag är aldrig hungrig på morgonen. Jag tror jag ska gå till skolan imorgon, Jag är fortfarande lite yr och har ont i hela kroppen. Ingen feber eller så men det är ändå inte 100 %. Nyss städat mitt rum , ahah vet inte vad som flög i mig (a) . Men snart kommer pappa och då ska vi äta middag tror jag , sen ska jag nog titta på nån film , men vet inte vilken , snälla säg en bra film (a)? Såklart ska det vara sjukt fint väder när jag är sjuk och imorgon kommer det säkert snöa eller nått :P . Längtar tills man kan gå i shorts och linne och solglasögon och typ cykla upp till läen och bada , underbart ! . Och sen får jag inte glömma att Moa och jag ska till Stockholm ?!?!? . shiiiet va kul vi ska ha . Vi ska bo hos min faster och vi ska till gröna lund och shoppa upp varje liten peng :D . Herregud vad jag längtar till sommaren , Och sen ska nog Moa och jag cykla till Strömbergshyttan och bada som vi gjorde förra året.
Hhah de va så sjukt kul , vi cyklade i bikini dit på små landsvägar. mysigast ! Och sen ska jag ju till dit där dom spelade in Mamma Mia . I 2 veckor ska vi va iväg .
Skriver mer senare idag Pusshej(*.*)

Fan va jag längtar (a)

Kommentarer
Postat av: appleeeeeeeeeeeeee

det blir bäst!!

;)

<3

2011-03-24 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0