Sjuk ^.

Hejj !
Jag har gått och blivit sjuk. Jag har sjukt ont i magen,huvet och när jag ställer mig upp blir jag så jävla yr , allt typ snurrar och det blir typ helt svart hahaha :P . Men jaja (: . Jag blev typ sjuk igår i skolan, mådde verkligen inte bra då. Så jag bestämmde att stanna hemma. Skönt ändå . Jag sov till 9 idag . Sen smsade Simon mig och han kom till mig för han hade håltimme (: . Allt blev mycket bättre :D. Vi hade mkt mys och sen va han tvungen att gå tillbaka till skolan. Jag sitter här nu och känner mig äcklig så jag ska upp och ta en lång dusch innan pappa kommer hem för då ska vi äta. Och sen ska jag nog sova lite till . sen lägger jag nog in ett inlägg senare .
Pusshej (*.*)

hahhaha glögg igår kväll (: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0