Slingat håret ! :)

Hejj bloggen ! :D
Nyss kommit hem från Sporthallen , va och tittade på match *
98:orna vann hela serien idag :) . Massa guldhattar hade dom och skumpa och massa skit hahha :P. -
Sen stack vi ner till pizzan och firade typ HAHHA ! :d
Men de va för Simon va där o så :) . M sen åkte jag hem och gjorde matte , men innan idag så slingade jag håret . Jag fick bort min utväxt , Tack godegud asså ! :O
Imorgon hinner jag inte skriva för Simon ska med mig direkt efter skolan hem och sen åker vi till Linköping och kollar på innebandy :) . Med A laget och med buss , kommer nog inte hem förrän typ 2 imorgon kväll .
Måste plugga lite till och skype med Moa , så tjingeling puss (*.*)


Ingen utväxt , yeyeyeyye :) .

Kommentarer
Postat av: nniickeniice

men malin ingen skumpa väl , hihiiihh ;)

2011-03-10 @ 22:12:35
Postat av: mammi

åh, OMG, gud så sent, ta hand om dig :)

2011-03-10 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0