Studiedag :) .

Hejj bloggen (:.
Idag är det studiedag och det är jag glad över. :D
Jag vaknade vid halv 12 och sen gick jag upp och åt frukost. Nu ska jag tiita på americas next top model . HAHHA
Finns inget att titta på :). Men idag ska jag till farmor en sväng och typ äta middag . JUSTEEE !
Vid 4 idag ska jag ta hål i mitt öra så jag slipper bada på torsdag :D . Jag ska ta ett till precis ovanför de andra hålet i öronsnibben . Svårt att förklara ^^ . Men jag ville ta uppe i örat fär i brosket. Men det gör säkert cp ont.
Men efter jag har gjort de är det att åka direkt till ridningen. Och titta på dressyr.
Sen skriver jag mer senare. Kommer nog en bild på hur örat blev sen ;) .
Pusshej (*.*)

Lite random bild . Men så ska det bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0