Te amo . ♥

Hejj bloggen , sitter med spanska läxan , Vad ska man göra ,nån som vet ? (a)
Chansa lite vettnii (: Och en sak till Juice är många goda . hahah :) Idag har det varit skola , på eftermiddagen åkte vi och bowlade i kända hovmantorp ... Sen efter de sprang vi till ica och köpte en energi dricka . (Y)
Sen tog vi bussen hem och Amandabiiitch följde med mig hem ;* Och vi gick till fritisgården och va där lite .
Har inte varit där på piss länge ! De va inte så kul . tills maja och Nicole kom och räddade oss . Vi snackade sen va fg slut så vi stack hem . Fast vi lämnade av Amanda och sen gick maja,jag och nicole vidare . Vi stog och snackade längre än en halv timme. Jag frös ihjäl så vi dansade lite HAHHA ! ;* älskar er tjejer (:
Jag stack hem sen och gjorde spanska och nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar med simon snygging ;*
Saknar han asmkt ! Puss älskar dig ♥
Saknar flum Moa också . (a) . Hon gör mina dagar (: . 
Nä nu ska jag göra nått åt livet . hmm sova (a) JA !
Pusshej (*.*)


Just nu ;*
Varför fastnar man aldrig på bild ;O?


Kommentarer
Postat av: guesswho

du gör mina dagar ,finast :))

2011-03-17 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0