Ute och gått ;*

Hejj . Nyss varit ute och gått med Moa . Det är svin kallt ute ialf. Vi va ute och gick och snackade i 2 timmar ;*
Känn på den ;) . Vi skrattade som saaaatan ;* . Innan jag gick ut tittade jag och alwin på massa barnprogram.
Verkligen kuuul ;) . Sen smsade jag moa och frågade om vi skulle ut och gå. De ville hon såklart . (Y).
Vi kan verkligen snacka om allt , ena stunden är det dö seiöst och andra stunden ligger vi på marken och skrattar. Älskar de. Sen gick jag hem , mina fingrar va som om de hade legat i frysen i dagar. Stelfrusna , fan va ont de gjorde. Så jag fyllde handfatet med asvarmt vatten och tog ner händerna där , aaaas skönt.
Nu sitter jag här med tights ,mjukisbyxor, en pyamas tröja och en stor varm skön luvtröja.
aaahh , men jag måste va tyst för alwin sover ju här hahah . vill inte direkt att han ska vakna för då blir det att göra . Jag ska nog smsa lite till med simon sen ska jag krypa ner i de jag älskar mest i världen, sängen och SOOOVAAAA (a) . Myssss ;*  skriver mer imorgon.
Pusshej (*.*)

Bild tagen nyss när vi va ute och gick ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0