Vart i Växjö ffs ;) !

Hej !
Nyss varit i Växjö med Moa och hennes familj :) . Mycket roligt .
Men hittade inget, lite energi dricka fick de bli ; ). Igår va jag i huskvarna med Simon och tittade på innebandy match , lessebo fick stryk med 13-2 ; (. Men de mysigaste va att va med Simon för det va ju 1 månad och 1 vecka igår :D :D :D
Jag älskar dig ! <3
Så jag kom hem vid halv 2 och gick och la mig direkt , jag skulle läsa och läste färdigt och sen skickade jag ett sms till simon och skulle lägga mobilen brevid mig och blunda och bara vänta till jag skulle få sms:et med en lampa rakt i ansiktet för jag läste ju , och Skulle bara blunda till lite och vad gjorde jag ?
Jo somnade som en heest .  Och min lillebror kom in till mig på morgonen för han skulle väcka med för jag skulle upp och duscha och så , han bara : varför är din lampa tänd :O?
Jag bara tahahaha oj råkade vara lite trött igår . :)
Ska packa lite nu för jag ska ner till flum Moa sen ikväll ! *

Pusshej (*.*)
 
äcklig bild ;S .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0