Wää .

Hejj ! . Jag är ledsen för att Jersey shore säsongen är slut :( .
Jag älskar ju fan de programmet och så bara tar det slut ! Det är hemskt.
Så nu sitter jag och lyssnar på musik . Dagen har gått ut på skolan. Typ gympa i kapellet . Pingis.
Jag tror jag kom 4 bland tjejerna . HHAA , trodde jag skulle komma totalt sist ^^ . Dagen va väl ganska vanlig annars. Sv prov som jag tror gick ganska bra . KANSKE . vet inte , hoppas ialf.
Kom och tänka på en sak... Jag vill skapa ett eget Jersey shore. Jag och Amanda ska ta över de sen och några andra . :D. Efter skolan stack jag hem till Moa och vi typ tittade på massa gamla klipp. Hhaha sjukt kul och sen bestämde vi att vi skulle åka in till Växjö på lördag kväll och chilla lite där på stan och sen får vi ju se hur kvällen slutar där ^^. Imorgon ska jag rida , torsdag blir det Amanda , fredag matte prov :S och simon ♥ Lördag moa ,
Söndag kyrkan .....-.-' Måndag blir det simon igen tror jaaaag (a). Vi får väl se .
Men nu ska jag sova och imorgon är det sovmorgon , åååh en timme längre ialf att sova. Skönt. Nu ska jag sova pyssskysshej (*.*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0