3 månader , helt fkn galet ? ♥

3 månader imorgon med simon ;* . Helt underbart , aldrig varit så kär i en kille förrut.
Hinner inte skriva detta inlägget imorn för vi ska ha uppträde vid typ 7 och konfa direkt efter skolan så jag stanna i kyrkan för det är där vi ska ha de, så nu vet ni de :) .
Men ialf (: .
Varje dag som jag vaknar får han mig att le , vad vore jag utan han och alla underbara vänner ? (a)
Den kvällen vi stog där utanför sporthallen. Den kramen , den pussen och den känslan går inte att beskriva.
3 månader sen den kvällen. Helt sjukt. Men tiden med dig är helt ååh.. <3 Jag blir som en annan människa när jag är med dig, som en dröm att va tsm med dig . Hur snäll,söt,gullig,rolig och snygg som hellst. Du är verkligen ALLT . Jag simmar fan över atlanten bara för att få va med dig .Jag älskar bara dig och jag hoppas du förtår de .När du ser på mig stannar tiden lixom upp .Djupt in i mitt hjärta finns ditt fina namn, Simon ivansson ♥
Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det är fan inte sant:'(

jag älskar dig;*

2011-05-04 @ 07:45:17
Postat av: Anonym

Jo detta är bara LITE av vad jag känner för dig <3

Jag älskar dig <3

2011-05-04 @ 08:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0