AJJ min mage .-.

hi ! Jag fick gå hem idag från min prao för jag hade en sån jääääävla magvärk. Fyfaan . Kändes som min mage typ skulle ,ja jag vet i helvete . Gjorde förbannat ont. Dagen började med att jag vaknade och sen gick jag upp och fixade mig sen kom Simon från skolan för han hade rast. Så jag tog sällskap med han tillbaka till skolan , Vi sa hejdå och jag cyklade till CE kläder. Jag kom dit och då började min mage typ döda mig. Jag kunde inte ens stå upp. och allt typ snurrade så jag fick gå hem så jag gick hem och la mig och somnade lite och sen vaknade nu och ska hm.... vet inte (A)
En fråga har jag till er läsare :D
Ska jag ha en sån där vecka där jag berättar / tar kort på min outfit varje dag .
Eller göra nått annat . Vill ha SERIÖSA svar (a).
Pussheej ;*


Kommentarer
Postat av: Strutsälskaren.

Åh Gud det är klar du ska ha det!!!!!!!

Fast det hade varit roligare om du tog kort på dina strutsar

En gång o veckan och skrev om dem.

Men detta är med kul!

2011-05-17 @ 17:27:15
Postat av: Anonym

jaa

2011-05-17 @ 18:20:07
Postat av: simon:D

nr2;)

2011-05-17 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0